Дистанційне навчання

2 КЛАС

Четвер 10.02
Читання. Робота з дитячою книжкою.

Я досліджую світ. Що можна побачити, почути і відчути навесні?
Віртуальна екскурсія в природу навесні

Дизайн і технології.  Золоте серце. Нитяна графіка (ізонитка) - цікава техніка вишивання на картоні. Виготовлення оригінального виробу - сердечка за зразком.

Фізична культура. 



Середа 09.02
Я досліджую світ. Кольорові сторінки природи: весна. (с.84-85)
Переглянути відео, опрацювати сторінки підручника (с.84-85) та зошита  з відповідною темою.

Читання. Узагальнення і систематизація   знань учнів за розділом "Моя родина - це наша славна Україна".
Повторити твори, прочитані в розділі, виконати підсумкове тестування. (можна роздрукувати, можна на окремому аркуші)

Підсумкова робота з читання

з теми « Моя родина – це наша славна Україна».

Прізвище та ім`я____________________________Дата_____________

 

1. Яку назву має розділ, який ми вивчали.

 А) «Щоб у серці жила Батьківщина»

Б) «Зачарувала все зима…»;

В) «Моя родина-це наша славна Україна»

 

2. Невеликий художній твір, написаний прозою (прозою, тобто невіршованою мовою.),у якому автор розповідає про різні події в житті людей чи тварин, про їхні вчинки це…

А) оповідання;          Б) вірш, байка;        В) казка

 

3. Для кого написав свій віршик Сашко Дерманський:

А) для бабусі;                          Б) для мами;                      В) для татуся;

 

4. Ким працює дідусь у віршику Аркадія Музичука «Дідусів маршрут» :

А) продавцем                  Б) водієм           В) пекарем

 

5. Про який державний символ написала вірш Наталка Поклад:

А) прапор                Б) герб                       В) гімн

 

6. Запиши назву народного оповідання, що на ілюстрації:

Описание: Картинки по запросу "як оксана вербою стала легенда"

 

 

 

____________________________________

____________________________________

7. Чому Оксана багато часу проводила біля річки? Напиши.

Описание: C:\Users\user\Desktop\92517.jpg

7. З'єднай лініями розсипані  прислів’я з оповідання Анатолія Григорука «Мудра мова»

Слово не горобець,                                    а слово – душу.

Гостре словечко                                          вилетить- не піймаєш.

Шабля ранить голову,                              коле сердечко.

 

8. Якого роду був синочок – приймак  Цвірінько в казці  Всеволода Нестайко «Тьохіванко, Тьохандрійко і Цвірінько»

А) соловїних                      Б) горобиних                             В) синичок

 

 

Завдання для мене були:                                                   Мій настрій      

 


Описание: Результат пошуку зображень за запитом "мій настрій смайлики"Дуже легкі

Легкі

Не знаю

Складні

Дуже складні

 

Оцінювання:

           ++ Має значні успіхи;

+   демонструє помітний прогрес;

V  досягає результату з допомогою вчителя;

!   ще потребує уваги і допомоги.


Українська мова. Розвиток мовлення. Використовую службові слова.

Переглядаючи відео, робіть паузи, виконуйте завдання.

Математика. Досліджуємо коло і круг.



Переглянути відео, опрацювати с.81 у підручнику та с.11 у друкованому зошиті.


Вівторок 08.02
Читання. Найрідніше місце на Землі. "Україна" (за Л.Повх). Досліджуємо, звідки походить назва нашого населеного пункту.
Навчитися виразно читати вірш "Україна".

Я досліджую світ. Водойми рідного краю. Проводимо дослідження. Походження назви водойми нашого краю. Яке значення має водойма для нашого краю?
Українська мова.  Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова, числівники і службові слова в мовленні (с.101-102).
Виконати вправи 10-11 (с.101-102).
Математика. Розв*язуємо задачі. (с.80)

Переглянути відео, опрацювати с.80 у підручнику та с.10 у друкованому зошиті.





Понеділок 07.02
Читання. Кожна мова пречудова. В.Нестайко "Тьохіванко, Тьохандрійко і Цвірінько". Читання в особах.
Читати оповідання в особах.
Українська мова. Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова, числівники і службові слова в мовленні (с.101)


Виконати вправу 8,9 на с.101. Повторити вживання службових слів, виконані вправи надіслати в особисті повідомлення на Viber.

Математика. Розв*язуємо задачі. (с.79)
Переглянути відео, опрацювати с.79 у підручнику та с.9 у друкованому зошиті.
Фізична культура. 



Середа 08.12

Математика.  Розв'язуємо задачі виразом. 

Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника (с.53) та друкованого  зошита (с.48) з відповідною темою.

Українська мова. Дитячі розваги дітей. Урок розвитку мовлення.
Переглянути відео, опрацювати  у зошиті "У світі рідного слова" с.25-27.

Я досліджую світ. Проводимо дослідження. Як поводитися із незнайомцями?

Читання. Робота з дитячою книжкою.
Переглянути відео, підготувати переказ будь-якої української народної казки.


Вівторок 07.12

Читання. Хочеш їсти калачі - не сиди на печі. "Курочка, мишка та півник" (угорська народна казка). Читати казку, переказувати близько до тексту.

Я досліджую світ. Розрізняй правду і обман.
Переглянути відео, опрацювати сторінки підручника (с.56-57) та зошита (с.28) з відповідною темою.

Українська мова. Навчаюсь вживати слова - назви ознак предметів у власних висловлюваннях.
Виконати впр.13-16 (с.76-77).

Математика.  Досліджуємо складені задачі на знаходження різниці й суми.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника (с.52) та друкованого  зошита (с.47) з відповідною темою.


Понеділок 06.12

Математика. Ділимо складену задачу на прості.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника (с.51) та друкованого  зошита (с.46) з відповідною темою.

Українська мова. Навчаюся утворювати сполучення слів із прикметниками.
Переглянути відео, виконати впр.8-12 (с.74-755)

Читання. Хочеш їсти калачі - не сиди на печі. "Курочка, мишка та півник" (угорська народна казка).
Переглянути відео. Читати казку, відповідати на питання, пояснити значення прислів'я. (с.56-58)


П'ятниця 03.12

Математика. Шукаємо шлях розв'язування складеної задачі.

Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника (с.50) та друкованого  зошита  з відповідною темою.

Українська мова. Навчаюсь добирати слова - назви ознак предметів.
Переглянути відео, виконати впр.4-7 (с.72-73)

Мистецтво. Мистецькі настрої. Предметне зображення "Радісні моменти".

Фізична культура. https://www.youtube.com/watch?v=7g6mOCvxhXM

Четвер 02.12
Дизайн і технології. Сервіруємо стіл.




Я досліджую світ. Яким бути ?
Переглянути відео. Опрацювати сторінки підручника (с.54-55) та зошита з відповідною темою.

Читання. Старе добро не забувається. "Ведмідь і павучок" (українська народна казка). Прислів'я. (с.53-55).
Переглянути відео, навчитися переказувати казку близько до тексту.

Фізична культура. Вправи з великим м'ячем.

Середа 01.12
Українська мова. Навчаюсь розрізняти слова - назви ознак предметів.
Переглянути відео, виконати впр.1-3 (с.70-71). Вивчити правило на с.70.

Математика. Знайомимося зі складеною задачею.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника (с.49) та друкованого  зошита  з відповідною темою.

Читання. Старе добро не забувається. "Ведмідь і павучок" (українська народна казка). Прислів'я. (с.53-55).
Переглянути відео. Читати казку, відповідати на питання, пояснити значення прислів'я.

Я досліджую світ. Створення мапи захоплень свого класу. Організація виставки "Моє улюблене заняття".
Створити аплікацію "Моє улюблене заняття" (у довільній формі).

1 КЛАС

П'ятниця  30.04
Математика. Знайомимося з додаванням і відніманням двоцифрових чисел.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника (с.134) та друкованого  зошита(  с.59-60, 1,2 завдання)  з відповідною темою.
Фізична культура.
Дизайн і технології. Робота з папером. Виготовлення автомобіля із сірникових коробок. 


Четвер 29.04
Я досліджую світ. Смволи моєї країни.

Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника (99-101) та друкованого  зошита  з відповідною темою.
Навчання грамоти. Читаю про дитячі ігри. Л.Дяченко "М*ячик-пустунець". Е.Саталкіна "Лічилочка". (Ч.2, с.102-103).
Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням. Виконання мовних вправ.
Образотворче мистецтво. Порівняння зображень: реальне - вигадане. Створення образу чарівного птаха (відбиток долоньки, гуаш).

 Середа 28.04
Навчання грамоти.  про дружбу і друзів. П.Воронько "Друзяки". "Бігла білка" (за Л.Савчук). Прислів*я. (Ч.2, с.100-101).
Службові слова. Побудова і записування речень із слжбовими словами.
Математика.  Досліджуємо складові задачі.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника (с.133) та друкованого  зошита(  с.58-59, 1,2 завдання)  з відповідною темою.
Фізична культура.https://www.youtube.com/watch?v=bO34A_NPjLs



Середа 21.04
Навчання грамоти. Читаю про дні тижня. С.Жупанин "Хто молодець?". Загадка. З.Мензатюк "Сім днів" (Ч.2, с.92-93).
Слова-назви предметів. Розрізнення слів-назв предметів за питаннями хто? що? Розподіл предметів за групами.
Опрацювати с.60 у прописах.
Математика. Досліджуємо задачі.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника (с.129) та друкованого  зошита(  с.56, 1 завдання, с.57, 2 завдання)  з відповідною темою.
Фізична культура.
Вівторок 20.04
Я досліджую світ.  Як поводитися з підозрілими предметами. Поведінка з незнайомцями.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника (95-96) та друкованого  зошита  з відповідною темою.
Навчання грамоти. Читаю вірші про пори року. Ф.Петров "від зими і до зими".      "У якому місяці?" (за К.Перелісною) (Ч.2, с.90-91).
Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування.
Опрацювати с.59 у прописах.
Математика.  Додаємо і віднімаємо числа.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника (с.128) та друкованого  зошита(  с.56, 1, 2 завдання)  з відповідною темою.
Фізична культура.

Понеділок 19.04
Я досліджую світ. Поведінка у громадських міісцях.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника та друкованого  зошита  з відповідною темою.
Навчання грамоти. Читаю авторську казку. О.Зубер "Як заєць сон шукав". (Ч.2, с.88-89)
Приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Удосконалення вимови окремих звуків. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.
Опрацювати с.58 у прописах.
Математика. Додаємо і віднімаємо числа.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника (с.127) та друкованого  зошита( с.55, 1 завдання, с.56, 2 завдання)  з відповідною темою.



П'ятниця  16.04
Математика. Додаємо і віднімаємо числа.



Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника (с.126) та друкованого  зошита(с.54, с.55, 2 завдання)  з відповідною темою.
Дизайн і технології.  Створення аплікації "Квітуча гілка яблуні"
Фізична культура.

Четвер15.04
Я досліджую світ. Чому потрібно охороняти рослини і тварин.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника та друкованого  зошита  з відповідною темою.
Навчання грамоти. Читаю українську народну казку "Рукавичка". (Ч.2, с.86-87)
Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв.Закріплення вмінь писати букви алфавіту.
Опрацювати с.57 у прописах.
Образотворче мистецтво. Художні професії: художник, скульптор. Ліплення котика.
Середа 14.04
Навчання грамоти. Читаю лічилки. Л.Вознюк "Раз метелик, два жучок...". О.Сенатович "Місяць жмурить...". С.Шаповалов "Десять, дев'ять, вісім, сім...". (Ч.2, с.84-85).

Доповнення незавершених речень. Складання розповіді про своє село за поданим планом.
Опрацювати с.56 у прописах.
Математика. Додаємо і віднімаємо одноцифрове число.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника (с.125) та друкованого  зошита(с.53)  з відповідною темою.
Фізична культура.https://www.youtube.com/watch?v=bO34A_NPjLs

Вівторок 13.04
Я досліджую світ. Яких свійських тварин вирощують у рідному краї. (с.86-88)

Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника та друкованого  зошита  з відповідною темою.
Навчання грамоти. Читаю і слухаю дитячі пісні. Українська народна колискова. Дитячі народні пісні "Зайчику, зайчику...", "Два півники". Українська народна пісня "Вийди, вийди, сонечко". (Ч.2, с. 82-83)
Вчимося відповідати на запитання. Складаємо речення. Складання розповіді про школу.
Опрацювати с.55 у прописах.
Математика. Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника (с.124) та друкованого  зошита(с.53)  з відповідною темою.
Фізична культура.
Вівторок 16.03
Математика. Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки.

Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника та друкованого  зошита  з відповідною темою.
Навчання грамоти. Звук (ф), позначення його буквою "еф".  Читання складів, слів. Опрацювання вірша Л.Кондрашенко "Жираф". (Ч.2, с.60-61)
Письмо малої букви ф. Написання буквосполучень, слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  Букваря та друкованого  зошита (с.42) з відповідною темою.
Я досліджую світ. Винаходи людства.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника (с.64-67) та друкованого  зошита  з відповідною темою.
Фізична культура. 

Понеділок 15.03
Я досліджую світ. Дослідження властивостей штучних матеріалів.


Опрацювати та виконати досліди, описані на с.61-63
Навчання грамоти.  Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту "Удома краще" (за Т.Волгіною) (Ч.2, с.59).
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  Букваря та друкованого  зошита (с.41) з відповідною темою.
Математика. Досліджуємо лічильну одиницю - десяток. 
Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника та друкованого  зошита  з відповідною темою.
Четвер 28.01
Навчання грамоти. Звук (ш), позначення його буквою "ша". Читання слів. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту  (частина 2, с.24-25).

Письмо малої букви ш, складів і слів із нею. Складання і записування слів.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  Букваря та друкованого  зошита з відповідною темою.

Я досліджую світ. Звірі.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника та друкованого  зошита з відповідною темою.

П'ятниця 22.01
Математика. Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника та друкованого  зошита з відповідною темою.

Фізична культура.

Дизайн і технології. Згинання і складання паперу. Послідовність дій під час згинання паперу. Техніка орігамі. Виготовлення голуба з посланням у техніці орігамі.



Четвер 21.01
Навчання грамоти.  Закріплення звукового значення букви "ха". Опрацювання тексту "Христинка". Скоромовка (частина 2, с.18-19).
Письмо великої букви Х. Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  Букваря та друкованого  зошита з відповідною темою.

Я досліджую світ.  Комахи.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника та друкованого  зошита з відповідною темою.

Образотворче мистецтво. Ескіз ляльки до казки "Лисичка, Котик і Півник".


Середа 20.01
Навчання грамоти. Звук (х), позначення його буквою "ха". Читання слів. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту "Казкові хмаринки" (частина 2, с.16-17).
Письмо малої букви х, складів і слів із нею. Складання і записування слів.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  Букваря та друкованого  зошита з відповідною темою.

Математика. Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 3.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника та друкованого  зошита з відповідною темою.

Фізична культура. 


Вівторок 19.01
Навчання грамоти.  Закріплення букви "знак м'якшення". Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту, добір до нього заголовка (частина 2, с.14-15).
Повторення правил з'єднання вивчених букв. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  Букваря та друкованого  зошита з відповідною темою.

Математика. Додаємо і віднімаємо число 3.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника та друкованого  зошита з відповідною темою.

Я досліджую світ. Різноманітність тварин. Дикі та свійські тварини.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника та друкованого  зошита з відповідною темою.

Фізична культура.

Понеділок 18.01
Навчання грамоти. буква "знак м'якшення" (ь), позначення нею на письмі м'якості приголосних. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи (частина 2, с.12-13).

Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  Букваря та друкованого  зошита з відповідною темою.

Математика. Вивчаємо вирази на дві дії.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника та друкованого  зошита з відповідною темою.

Я досліджую світ. Значення культурних рослин. Дослідження насіння соняшника. Дослід: як отримати олію з насінини соняшника. (с.11-12).
Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника та друкованого  зошита з відповідною темою. Підготувати проєкт "Звідки береться олія" (можна використовувати малюнки, фото, відео з проведеного досліду (с.12), здати після карантину).


П'ятниця 15.01
Математика. Будуємо відрізки.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника та друкованого  зошита з відповідною темою.
Фізична культура.

Четвер 14.01
Навчання грамоти. Закріплення звукових значень букв "ге", "ґе". Опрацювання тексту "На городі" (частина 2, с.10-11).


 
Письмо великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  Букваря та друкованого  зошита з відповідною темою.

Я досліджую світ. Дикорослі та культурні рослини.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника та друкованого  зошита з відповідною темою.

Фізична культура.

Образотворче мистецтво. Циркова афіша. Малювання клоуна.


Середа 13.01
Навчання грамоти. Звук (ґ), позначення його буквою"ґе". Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Скоромовки. Виразне читання віршів (частина 2 , с.8-9).
Письмо малої букви ґ. Написання складів та слів  із буквою г. Складання речень за малюнком.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  Букваря та друкованого  зошита з відповідною темою.

Математика. Вимірюємо довжини відрізків.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника та друкованого  зошита з відповідною темою.

Фізична культура. 


Вівторок 12.01
Навчання грамоти. Закріплення звукового значення букви "ге". Читання слів. Мовно-логічні вправи. Опрацювання тексту "Конкурс у класі" (частина 2, с.6-7).
 
Письмо великої букви Г. Написання складів, слів із буквою Г. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  Букваря та друкованого  зошита з відповідною темою.

Математика. Додаємо і віднімаємо числа.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника та друкованого  зошита з відповідною темою.

Я досліджую світ. Дерева, кущі, трав'янисті рослини. Листяні та хвойні рослини (с.6-7).
Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника та друкованого  зошита з відповідною темою.

Фізична культура.




Понеділок 11.01
Навчання грамоти.  Звуки (г), (г'), позначення їх буквою "ге". Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту. (частина 2, с.4-5).

Письмо малої букви г. Написання складів та слів із буквою г. Складання і записування слів із вивчених букв.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  Букваря та друкованого  зошита з відповідною темою.

Математика. Називаємо компоненти та результат дії віднімання.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника та друкованого  зошита з відповідною темою.
Я досліджую світ. Різноманітність рослин. Їх будова   (с.3-5)
Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника та друкованого  зошита з відповідною темою.
 
Понеділок 07.12
Навчання грамоти. Звуки (т), (т'), позначення їх буквою т, Т (те). Читання складів і слів із буквою т.
Письмо малої букви т.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  Букваря та друкованого  зошита з відповідною темою.

Математика. Вчимося додавати та віднімати числа.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника та друкованого  зошита з відповідною темою. Повторити таблиці додавання та віднімання числа 2.

Я досліджую світ.  Досліджуємо властивості повітря. (с.87-90)
Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника та друкованого  зошита з відповідною темою.


П'ятниця 04.12
Математика. Відкриваємо спосіб міркування при додаванні і відніманні числа 0.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника та друкованого  зошита з відповідною темою. Повторити таблиці додавання та віднімання числа 2.

Дизайн і технології. Робота з природними матеріалами. Створення зрізних природних матеріалів фігурок тварин або казкових героїв.

Фізична культура.


Четвер 03.12
Навчання грамоти. Закріплення букви п, П, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.


Письмо великої букви П.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  Букваря та друкованого  зошита з відповідною темою.

Ядосліджую світ. За допомогою чого ми досліджуємо. (с.83-86)
Опрацювати сторінки  підручника та друкованого  зошита з відповідною темою.

Мистецтво. Теплі, холодні кольори. Колірне коло.
Намалювати будиночок Осені теплими кольорами або будиночок Зими холодними кольорами (на вибір).

Середа 02.12
Навчання грамоти.  Звук "п", позначення його буквою п, П (пе). Читання складів , слів і тексту з буквою п.


Письмо малої букви п.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  Букваря та друкованого  зошита з відповідною темою.

Математика. Одержуємо число 0. Віднімаємо рівні числа.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника та друкованого  зошита з відповідною темою. Повторити таблиці додавання та віднімання числа 2.

Фізична культура.


Вівторок 01.12
Навчання грамоти. Закріплення букви р, Р, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

Письмо великої букви Р.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  Букваря та друкованого  зошита з відповідною темою.

Математика. Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 2.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника та друкованого  зошита з відповідною темою. Вивчити напам*ять таблиці додавання та віднімання числа 2.

Я досліджую світ.  Для чого ми проводимо вимірювання. Пристрої для вимірювання. (с.80-82)
Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника та друкованого  зошита з відповідною темою.

Фізична культура. https://www.youtube.com/watch?v=KxUbm8jCyPw

Понеділок 30.11
Навчання грамоти. Буква р, Р (ер). Читання складів і слів із буквою р.


Написання маленької букви р.
Переглянути відео, опрацювати відповідні сторінки Букваря та прописів.

Математика. Називаємо компоненти та результати дії додавання.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника та друкованого  зошита з відповідною темою.

Я досліджую світ. Досліджуємо, чи буде паперова квітка плавати на воді. Виготовлення квітки латаття з паперу (с.79).
Переглянути відео, опрацювати відповідні сторінки підручника та друкованого зошита.


П'ятниця 27.11
Математика. Досліджуємо склад чисел першого  десятка.
Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника та друкованого  зошита з відповідною темою.

Дизайн і технології. Робота з природними матеріалами. Створення аплікації із рослинних форм.  Композиція "Осінній пейзаж"

Фізична культура


Четвер 26.11

Навчання грамоти.  Закріплення букви в,В, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Уявлення про особові займенники він, вона, воно, вони (без уживання термінів).

Письмо великої буки В.
Переглянути відео, опрацювати відповідні сторінки Букваря та прописів.

Я досліджую світ. Для чого ми проводимо досліди. Досліди з магнітами.
Переглянути відео, опрацювати відповідні сторінки підручника та друкованого зошита.

Мистецтво.  Кольори веселки. Основні та похідні кольори. Правила розміщення зображення на аркуші. Зображення веселки (акварель).




Середа 25.11
Навчання грамоти.   Звук (в), позначення його буквою в, В. Читання складів і слів з буквою в.


Письмо малої букви в.
Переглянути відео, опрацювати відповідні сторінки Букваря та прописів.

Математика.  Повторюємо числа 1-10.

Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника та друкованого  зошита з відповідною темою.

Фізична культура

 Вівторок 24.11
Навчання грамоти . Закріплення букви К, її звукового значення,   уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

Написання великої букви К.
Переглянути відео, опрацювати відповідні сторінки Букваря та прописів.

Математика. Досліджуємо склад числа 10.


Переглянути відео, опрацювати сторінки  підручника та друкованого  зошита з відповідною темою.

Я досліджую світ. Спостереження за домашніми тваринами. Міні-проєкт "Домашній улюбленець". 

https://www.youtube.com/watch?v=nl6Lca_r0Ws
Переглянути відео, опрацювати відповідні сторінки підручника та друкованого зошита, намалювати домашнього улюбленця.

Фізична культура.







ХІ тиждень 25.05 - 29.05

Понеділок 25.05

Читання. Підсумок за темою.
Українська мова. Повторення вивченого про будову слова і текст.







Математика. Аналіз контрольної роботи. Ділення властивості частки.




Природознавство. Підсумок за семестр.

Вівторок 26.05

Читання. Підсумок за темою.
Українська мова. Повторення вивченого про дієслово.





Математика. Повторення матеріалу та узагальнення математичних знань.






Природознавство. Підсумковий урок за рік.


Х тиждень 18.05 - 22.05

Понеділок 18.05

Читання. Володимир Рутківський "Як складають вірші". Читати с. 179-183, скласти план оповідання.
Підручник https://pidruchnyk.com.ua/685-lteraturne-chitannya-savchenko-4-klas.html
Українська мова. Повторення вивченого про прикметник.

Виконати впр.354-358.

Математика. Величини. Метрична система мір. Виконати впр. 1098, 1099, 1100 (письмово)




Природознавство. Екскурсія. Ознайомлення з формами рельєфу, водоймами, рослинним та тваринним світом рідного краю. 





Вівторок 19.05

Читання. Володимир Рутківський "Як складають вірші". Читати с. 179-183, скласти тести за змістрм  оповідання.
Підручник https://pidruchnyk.com.ua/685-lteraturne-chitannya-savchenko-4-klas.html

Українська мова. ДПА. Пройти онлайн-тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/pidsumkoviy-test-484066.html. Скріншот результатів надіслати в ОСОБИСТІ (!!!!!!!) повідомлення на Viber.

Математика. Додавання і віднімання. Закони додавання та властивості різниці.


Виконати самостійну роботу, фото надіслати в особисті (!!!!!!!) повідомлення на Viber.


I варіант
1. У трьох мішках однакової маси всього 120 кг борошна. У скількох таких мішках 360 кг борошна?
2. 648 + 275             
234 - 4      
346 + 621 : 3           
860 - 387  
348 : 4      
915 : 5 – 98
2 м : 4
1 км - 270 м
3. Побудуй відрізок АВ, 1/3 довжини якого дорівнює 27 мм.
II варіант
1. Автобус за 3 год проїхав 210 км. За скільки годин він проїде 350 км, рухаючись так само?
2. 843 - 297  
186 - 5          
859 + 836 : 4
478 + 197     
915 : 3
850 – 223 ∙ 3
3 м : 6
1 т - 350 кг
3. Побудуй відрізок АВ = 72 мм. Познач на ньому точку М так, щоб довжина AM дорівнювала 1/3 довжини відрізка АВ.
Додаткові завдання
1. Їжак живе до 10 років, а заєць може прожити на 1/5 цього віку менше. Скільки років може прожити заєць?
2. У першої білочки в 3 рази більше горіхів, ніж у другої. Якщо перша білочка з’їсть 6 горіхів, то горіхів у них стане порівну. Скільки горіхів у кожної білочки?

Природознавство. Навчально-дослідницький проєкт "Добра справа для природи".
Виконати "добру справу для природи" (посадити дерево, кущ, квіти, прибрати сміття біля двору, водойми, в саду, підгодувати бездомну тваринку і т.д.). Фотозвіт надіслати в особисті повідомлення на Viber.


Середа 20.05

Читання. Микола Сингаївський "Дощ із краплі починається". Читати виразно, відповідати на питання.с.184.

Українська мова. Урок розвитку писемного мовлення.



Математика. Множення. Закони множення.






Четвер 21.05

Читання. Підсумок за темою. Відповідати на питання на с. 185.

Я у світі. Усім світом охороняємо культуру різних народів.


Основи здоров'я. У праці, в творчості зростай... Творчість і здоров'я.



П'ятниця 22.05

Математика. Контрольна робота №9. Фото контрольної роботи надіслати в особисті повідомлення на Viber.
Варіант I
1. Автобус їхав 2 години зі швидкістю 82 км/год. і 4 години — зі швидкістю 70 км/год. Знайти середню швидкість руху автобуса.
2. Периметр прямокутної ділянки 268 м, а її ширина — 52 м. Знайти площу цієї ділянки.
3. Виконати дії.
image235
4. Обчислити.
23 т 616 кг : 82
2 кг : 5 кг

Варіант II
1. З кожного із 28 га зібрали по 38 ц зерна кукурудзи, а з 2 га — по 53 ц. Знайти середню врожайність кукурудзи.
2. Периметр прямокутної ділянки 286 м, а її довжина — 82 м. Знайти площу цієї ділянки.
3. Виконати дії.
4. Обчислити.
27 км 648 м : 96
20 м : 5 см
Додаткове завдання (для обох варіантів)
З одного міста до другого, відстань між якими 144 км, виїхав мотоцикліст зі швидкістю 48 км/год. Назад він повертався зі швидкістю 24 км/год. Яка середня швидкість мотоцикліста?



ІХ  тиждень 12.05 - 15.05

Вівторок 12.05

Читання.  Леся Вороніна "Пригоди голубого папуги" (продовження).
Українська мова. Урок розвитку мовлення. Стислий переказ тексту.


Математика. Контрольна робота №8. Фото контрольної роботи надіслати в особисті повідомлення  на Viber.


Задача № 1
Перший мотоцикліст був у дорозі 5 годин, а другий – 3 години. Перший мотоцикліст проїхав на 180км більше, ніж другий. Скільки кілометрів проїхав кожен мотоцикліст окремо, якщо вони рухались з однаковою швидкістю?
Рівності 2
32190 + 709 ● 28 - 1092
5457 : 17●800
(9778 + 989 ) : 3
Рівності 3
14м56см + 78м9см
Вирази 4
Знайти значення виразу 507 ● а – 28785, якщо а=130.
Задача 5
Довжина першого прямокутника 8см, а ширина – 3см. Ширина другого прямокутника 2см. Знайти довжину другого прямокутника, якщо площі прямокутників однакові.
Природознавство. Контрольна робота з теми "Природа України". Виконати контрольну роботу за посиланням https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-z-prirodoznavstva-4-klas-priroda-ukra-ni-107774.html  на окремому аркуші, фото роботи вислати в особисті повідомлення на Viber.



Середа 13.05



Читання. Урок  позакласного читання. Що читати влітку.


Українська мова. Повторення вивченого про іменник.




Виконати впр. 351-353.



Математика. Аналіз контрольної роботи. Ознайомлення з письмовим діленням на трицифрове число.

Виконати впр.1085 (усно), 1086 (письмово), 1087 (усно), 1088, 1090, 1091, 1092 (письмово).




Четвер 14.05


Читання. Володимир Рутківський "Як складають вірші". Читати с. 179-183, відповідати на питання.

Я у світі. Усім світом охороняємо природні багатства.


 

Основи здоров'я. До поганого швидко звикаєш. Звички і здоров'я.









П'ятниця 15.05


Математика. Натуральний ряд. Будова натурального числа у десятковій системі числення. Порівняння чисел (повторення).
Виконати впр. 1093, 1094, 1095, 1096 (письмово).  Опрацювати теоретичний матеріал на с.172.



VІІІ тиждень 04.05 - 08.05 

Понеділок 04.05
Читання. Леся Вороніна "Пригоди голубого папуги" (продовження).
Українська мова. Перевірка мовних знань і умінь з теми "Дієслово. Прислівник".
Виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/363215
Математика. Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові з остачею.

Виконати впр. 1043 (письмово), 1044 (усно), 1045, 1046, 1048, 1049, 1050 (письмово).
Природознавство. Кримські гори.



Д/з: опрацювати  відповідні сторінки в підручнику,  відповідати на питання,  виконати дану тему в друкованому зошиті, заповнювати календар погоди.

Вівторок 05.05
Читання. Леся Вороніна "Пригоди голубого папуги" (продовження). Скласти тести з 12-ти питань до тексту.
Українська мова. Аналіз перевірної роботи. Повторення вивченого матеріалу. Виконати впр. 345, 346, 347.
Математика. Ділення іменованих чисел на двоцифрові числа. Задачі на знаходження середнього арифметичного. Задачі на дроби.



Виконати впр. 1051 (усно), 1052, 1054 (письмово), 1056 (усно), 1057, 1058 (письмово).

Природознавство.  Заповідні території. Охорона природи Карпат та Кримських гір.



Д/з: опрацювати  відповідні сторінки в підручнику,  відповідати на питання,  виконати дану тему в друкованому зошиті, заповнювати календар погоди.

Середа 06.05

Читання. Урок позакласного читання. Твори Івана Андрусяка. 


Українська мова. Узагальнення за темою "Прислівник".




Виконати впр. 348, 349, 350.

Математика. Сумісні дії з багатоцифровими числами. Задачі на спільну роботу. Рівняння.


Виконати впр.1059 (усно), 1060, 1061, 1062, 1064, 1065, 1066 (письмово).

Четвер 07.05

Читання. Виконати пробну контрольну роботу ДПА за посиланням https://vseosvita.ua/library/pidsumkova-kontrolna-robota-z-ukrainskoi-movi-v-4-klasi-dpa-ii-variant-36409.html
Списувати текст від слів ""Однієї ночі" до слів "посій у землю".

Я у світі. Усім світом охороняємо природу.




Основи здоров'я. Хочеш до себе повагу мати - інших повинен ти поважати. Шануй себе та інших.









П'ятниця 08.05

Математика. Сумісні дії з багатоцифровими числами. Розв'язування задач.


Виконати впр. 1067, 1068, 1069 (письмово), 1070 (усно), 1071 (письмово), 1072 (усно), 1074, 1075 (письмово).


VІІ тиждень  27.04 -30.04

Понеділок 27.04
Читання. Урок позакласного читання. Твори Івана Малковича.
Читати за посиланням https://mala.storinka.org/%D0%B4%D0%B8%D1%82%D1%8F%D1%87%D1%96-%D0%BF%D0%BE%D0%B5%D0%B7%D1%96%D1%97-%D1%96%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B0-%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87%D0%B0.html
Українська мова. Урок розвитку мовлення.
Математика. Ділення багатоцифрових чисел на числа другого десятка. Розв*язування задач.


Виконати впр. 1013 (усно), 1014 (письмово), 1015 (усно), 1016 (письмово), 1022 (усно), 1023 (письмово), 1026, 1027 (письмово).
Природознавство. Степ.

Д/з: опрацювати  відповідні сторінки в підручнику,  відповідати на питання,  виконати цю тему в друкованому зошиті, заповнювати календар погоди.
Підручник https://pidruchnyk.com.ua/677-prirodoznavstvo-glberg-sak-4-klas.html

Вівторок 28.04
Читання. Галина Ткачук "Нерозмінна монета" (уривки).

Читати онлайн https://mala.storinka.org/%D0%B3%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B0-%D1%82%D0%BA%D0%B0%D1%87%D1%83%D0%BA-%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%BD%D0%B0-%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D1%82%D0%B0-%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B7-%D0%BA%D0%BD%D0%B8%D0%B3%D0%B8-%D0%B2%D0%B5%D1%87%D1%96%D1%80%D0%BD%D1%96-%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%96-%D0%B2%D1%83%D0%BB%D0%B8%D1%86%D1%96-%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97.html
Українська мова. Вибір із поданих прислівників тих, які найбільше відповідають меті та типу висловлювання.
Виконати впр.339-341.

Математика. Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить нулі.

Виконати впр. 1028 (письмово), 1029, 1030 (усно),  1031, 1032, 1034, 1035 (письмово).

Природознавство. Гори Карпати.



Д/з: опрацювати  відповідні сторінки в підручнику,  відповідати на питання,  виконати дану тему в друкованому зошиті, заповнювати календар погоди.

Середа 29.04
Читання. Олеся Мамчич. Вірші. 
Українська мова. Уживання прислівників під час побудови текстів.
Виконати впр. 342-344.

Математика. Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить 0 одиниць.


Виконати впр.1036 (усно), 1037 (письмово),1038 (усно), 1039, 1040, 1041, 1042 (письмово).






Четвер 30.04
Читання. Леся Вороніна "Пригоди голубого папуги"



Я у світі. Подорож до Індії.



Основи здоров'я. Хочу, можу, треба.






VІ тиждень 21.04 - 24.04

Презентація. Практична робота. Оздоблення серветки стебловими ...

Українська мова

21.04 Побудова речень з однорідними членами, вираженими прислівниками.


Виконати вправи 332-335.
22.04 Побудова речень з однорідними членами, вираженими прислівниками. Д/з: побудувати 5 речень з однорідними членами, вираженими прислівниками.


Літературне читання

21.04  Ганна Чубач "Найрідніші голоси", Степан Жупанин "Намалюю вітер", Ліна Костенко "Якщо не можеш вітер змалювати". Читати виразно.
22.04 Юлія Смаль "Хімія і їжа".
Читати онлайн за посиланням https://mala.storinka.org/%D1%8E%D0%BB%D1%8F-%D1%81%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D1%8C-%D1%85%D1%96%D0%BC%D1%96%D1%8F-%D1%96-%D1%97%D0%B6%D0%B0-%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9-%D0%B7-%D0%BA%D0%BD%D0%B8%D0%B6%D0%BA%D0%B8-%D1%86%D1%96%D0%BA%D0%B0%D0%B2%D0%B0-%D1%85%D1%96%D0%BC%D1%96%D1%8F-%D0%B6%D0%B8%D1%82%D1%82%D1%94%D0%BF%D0%B8%D1%81-%D1%80%D0%B5%D1%87%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD.html
https://www.youtube.com/watch?v=tqmtmHchx4w
23.04 Юлія Смаль "Кольорова хімія".
Читати онлайн за посиланням  https://mala.storinka.org/%D1%8E%D0%BB%D1%8F-%D1%81%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D1%8C-%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D1%85%D1%96%D0%BC%D1%96%D1%8F-%D1%82%D0%B0%D1%94%D0%BC%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%96-%D1%85%D1%96%D0%BC%D1%96%D0%BA%D0%B0-%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B0-%D0%B7-%D0%BA%D0%BD%D0%B8%D0%B6%D0%BA%D0%B8-%D1%86%D1%96%D0%BA%D0%B0%D0%B2%D0%B0-%D1%85%D1%96%D0%BC%D1%96%D1%8F.html

Математика

21.04 Ділення трицифрових чисел на двоцифрові з остачею у випадку двоцифрової частки. Задачі на знаходження середнього арифметичного.
https://www.youtube.com/watch?v=PovOSs47OFg

 
Виконати впр. 987 (усно), 988, 989, 990 (письмово), 991 (усно, звернути увагу на правило), 992, 993, 994, 995 (письмово).

22.04 Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арифметичного. Рівняння.




Виконати впр. 996 (усно), 998 (письмово), 1000 (усно), 1001, 1002, 1003 (письмово).
24.04 Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арифметичного.
Виконати впр. 1004 (усно), 1005, 1006, 1007, 1008, 1011, 1012 (письмово).



Природознавство

21.04 Мішані ліси (Полісся).






Д/з: опрацювати  відповідні сторінки в підручнику,  відповідати на питання,  виконати цю тему в друкованому зошиті, заповнювати календар погоди.
Фізкультхвилинка
https://www.facebook.com/ivan.yavorsky.92/videos/2522880311151754/

Я у світі



23.04 Подорож до Китаю



Основи здоров*я

23.04 Самооцінка і поведінкові реакції


V тиждень 13.04 - 1 7.04

Світлина від Татьяни Крутенко.

Українська мова

13.04 Урок розвитку писемного мовлення https://www.youtube.com/watch?v=ECDZgnSTiso
Фізкультхвилинка

14.04 Прислівники близькі і протилежні за значенням. Поширення речень (тексту) прислівниками.
Виконати впр.326-328
15.04 Прислівники близькі і протилежні за значенням. Поширення речень (тексту) прислівниками.
Виконати впр.329-331


Літературне читання

13.04 Марія Чумарна. Казка про друга. Читати с. 166-170, відповідати на питання на с.170, переказувати
Підручник https://pidruchnyk.com.ua/685-lteraturne-chitannya-savchenko-4-klas.html



14.04 Урок позакласного читання. Складання казок, небилиць, творів-мініатюр, віршів, загадок, лічилок.
Як написати казку? https://www.youtube.com/watch?v=8wHhQBxDOOg

15.04 Контрольна робота. Перевірка навичок читання вголос (усно)

Цікавинки про ластівку
Міські та сільські ластівки живуть поряд з людьми. Вони прикріплюють свої гніздечка до виступів дерев’яних стін, над вікнами, на горищах, під дахами будинків. А в селі ці пташки часто оселяються в повітках та хлівах.
Берегові ластівки гніздяться в норах, які самі ж і викопують у високих берегах річок, схилах ярів, старих кар’єрів. Навесні можна побачити ластівок, що носять у дзьобиках багнюку з калюж, солому, тоненькі гілочки. Саме із цих матеріалів вони ліплять свої маленькі ошатні гніздечка.
Іноді в ластівчиному гнізді оселиться горобчик. Ластівка тривожно в’ється навколо гнізда, намагаючись вигнати непроханого гостя. Та іноді й залишає своє гніздо і починає ліпити нове. Адже ластівки – дуже миролюбні пташки. Вони не люблять і не вміють битись, сваритись.
Яєчка висиджує тільки мама-ластівка, а тато носить їй їсти. Про малих ластів’ят батьки дбають разом, здобувають їм їжу. Ластівки дуже спритно ловлять комашок просто на льоту. Ластівка виводить пташенят аж двічі протягом літа. А на початку осені ластівки збираються у великі зграї. Літають у повітрі, сидять на дротах, готуються до важкого польоту у вирій, аж до далекої Африки.
Цих малих пташок люблять у народі. Люди склали про них казки, легенди, пісні, поети написали вірші. (З блогу «Маленький читайлик»)
Запитання для усної перевірки
- Про кого розповідається у тексті?
- Яких видів бувають ластівки?
- Де гніздяться берегові ластівки?
- Хто висиджує яєчка?
- Коли ластівки починають готуватися до відльоту в теплі краї?
- Куди відлітають ластівки?
Завдання для письмової перевірки
1 варіант
Обери і обведи правильний варіант відповіді.
1. Де гніздяться берегові ластівки?
А на деревах
Б на горищах
В у норах
2. Скільки разів протягом літа ластівка виводить пташенят?
А один
Б два
В три
3. Хто висиджує яєчка?
А мама
Б тато
В обоє батьків
4. Випиши з тексту назви до поданих ознак.
Міські та сільські ______________________
Маленькі ошатні _______________________
5. Де міські ластівки прикріплюють свої гніздечка? Підкресли відповідні слова.
В повітках, на схилах ярів, над вікнами, в хлівах, під дахами будинків, у старих кар’єрах.
6. Доведи словами з тексту, що ластівок люблять у народі.
____________________________________________________________________
2 варіант
Обери і обведи правильний варіант відповіді.
1. Де оселяються сільські ластівки?
А в повітках
Б над вікнами
В на схилах ярів
2. Як тато дбає про маленьких ластів’ят?
А висиджує яєчка
Б здобуває їжу
В навчає літати
3. Куди відлітають ластівки на початку осені?
А в Америку
Б в Індію
В в Африку
4. Допиши речення словами з тексту
Іноді в __________________________________________________
А на початку осені ________________________________________
5. Де берегові ластівки будують свої гніздечка? Підкресли відповідні слова.
В повітках, на схилах ярів, над вікнами, в хлівах, під дахами будинків, у старих кар’єрах.
6. Доведи словами з тексту, що ластівки – дуже миролюбні пташки.
____________________________________________________________________

16.04 Василь Сухомлинський "Співуча пір*їнка". Виразно читати, відповідати на питання.

Математика

13.04 Знаходження значень виразів на сумісні дії.  Задачі на знаходження числа за двома різницями. https://video.novashkola.ua/4-klas/matematika-4-klas/urok-20/
Виконати впр. 950, 951, 953, 954, 955, 957, 958 (письмово), 952 (усно).
14.04 Множення багатоцифрових чисел на трицифрові. Задачі на рух.



Виконати впр.959 (усно), 960, 961, 962, 966, 967 (письмово).

Фізкультхвилинка

15.04 Множення багатоцифрових чисел на трицифрові виду 1578*403. Задачі на рух і  знаходження площі.



Виконати впр.969 (усно), 970, 972, 973, 975, 976 (письмово).
17.04 Ділення трицифрових чисел на двоцифрове.






Виконати впр.978, 981 (усно), 979, 982, 985, 986 (письмово).
Фізкультхвилинка


Природознавство

13.04 Ґрунти України (продовження) Д/з: опрацювати с.128-131, відповідати на питання,  виконати цю тему в друкованому зошиті, заповнювати календар погоди.

 

14.04 Природні зони України. Карта природних зон. Д/з: опрацювати  відповідні сторінки в підручнику,  відповідати на питання,  виконати цю тему в друкованому зошиті, заповнювати календар погоди.







Я у світі


16.04 Подорож до Великої Британії.




Основи здоров*я

16.04 Підсумковий урок за розділом.
Виконай тести:
1. Як слід обходити автобус?
• Попереду;
• позаду;
• як завгодно.
2. Чому дорожні знаки розфарбовують у яскраві кольори?
• Щоб було далеко видно;
• щоб дороги виглядали більш привабливо;
• тому що всім подобаються яскраві кольори.
3. Чи можна переходити вулицю, якщо на світлофорі горить зелене світло, а регулювальник забороняє рух?
• Так;
• ні;
• за бажанням пішохода.
4. Ти з друзями хочеш погратися у м’яча. Ви:
• гратимете на дорозі;
• підете грати на стадіон;
• будете грати де завгодно.
5. Де можна переходити вулицю?
• Де завгодно;
• там, де є «зебра» або знак «Пішохідний перехід»;
• там, де є світлофор.

V тиждень 06.04 - 10.04

Канікули

Додаткові  та цікаві завдання на канікули
Онлайн-конкурс для учнів 1-4 класів на кращого знавця українських народних казок DOCS.GOOGLE.COM
Повторимо збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць або у кілька разів https://www.youtube.com/watch?v=SM7IrmZaJbg&fbclid=IwAR3Z-pnA27STiYNQClEQvPsu3rFPj-kTR-xj4x9fwJnPEZw9yC56okSv9S0&app=desktop
Тренуємо зорову увагу, пам*ять. Орфографічні зарядки https://www.youtube.com/watch?v=8SUrb_5rHCQ&fbclid=IwAR2a6pThukd1aOulgDYzY5CnFIPQDdsVkYCmSk7gJcsZ3D5xx1Cik39fNas&app=desktop
https://www.youtube.com/watch?v=SNkheS6fGQk&fbclid=IwAR1p1zOCm7WT_RgBqRglNwroO0l_njntlZb8w9HqwjcVxiOH4w3VZKP0zMg&app=desktop

ІІІ тиждень 30.03 - 03.04


Українська мова

31.03    Аналіз перевірної роботи. Узагальнення вивченого.  Виконати аналіз допущених помилок. Повторити вивчений матеріал про прислівник.                                                   
01.04    Урок розвитку писемного мовлення. Складання тексту-міркування.

Літературне читання

30.03  Урок позакласного читання. Читати та переказувати казки зарубіжних письменників.
31.03   Читати с.155-156. Виразно читати вірш Л.Забашти "Сказав мудрець"
01.04   Читати с.156-157. Навчитися виразно читати вірш А.Костецького "Мрія". Відповідати на питання.
02.04    Читати с.158. Навчитися виразно читати вірш А.Костецького "Спішу додому". Відповідати на питання,  визначити головну думку вірша.


Математика

30.03 Контрольна робота №7 https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-matematika-4-klas-149021.html
31.03    Аналіз контрольної роботи. Виконати аналіз контрольної роботи. Повторити письмове множення.
01.04   Повторення множення двоцифрових чисел. Задачі на знаходження числа за двома різницями.  Виконати впр.921, 922 (усно), 923-927 (письмово).

02.04 Множення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями.  Задачі на знаходження дробу від числа і числа за його дробом.
Виконати впр. 928, 929 (усно), 930-934 (письмово).



Природознавство

30.03 Рівнинні та гірські річки України.




Д/з:  скласти розповідь про рослинний та тваринний світ водойм нашого краю,  заповнювати календар погоди.
31.03 Ґрунти України

 

Д/з: опрацювати с.128-131, відповідати на питання,  виконати цю тему в друкованому зошиті, заповнювати календар погоди.

Я у світі

Ми - мандрівники. Подорож до Польщі.

Основи здоров*я

Аварії на дорогах: причини та наслідки.

                                      ІІ тиждень 23.03 - 27.03

Українська мова

Поняття про прислівник як частину мови
Д/з: виконати впр.323-325
Незмінюваність - основна граматична ознака прислівників
Д/з: передивитись ще раз попереднє відео та виписати в зошит всі прислівники.
Урок розвитку писемного мовлення.  Робота над деформованим текстом, добір заголовка до нього.

Літературне читання

Читати: Микола Носов "Пригоди Незнайка" 
Аудіокнига "Як Незнайко складав вірші"https://www.youtube.com/watch?v=bRqRUdnjERA

Математика

Правило ділення числа на добуток


Виконати впр. 858, 859 (усно), 860-865  (письмово). https://www.youtube.com/watch?v=oB691GbOzTY

Ділення з остачею на двоцифрове число


Виконати впр.867, 868 (усно), 869-872 (письмово), 874, 875 (письмово).
Письмове ділення трицифрових чисел на круглі десятки з остачею.
Виконати впр 876, 878 (усно), 877, 879, 880, 881, 883, 884 (письмово).
Порівняння задач на пропорційне ділення
Виконати впр.885-888, 891, 892 (письмово).

Природознавство

Природні та штучні водойми. Озера і болота. Охорона водойм.



Д/з: опрацювати с.116-119, відповідати на питання на с.118-119, виконати цю тему в друкованому зошиті, заповнювати календар погоди.
Чорне море








Опрацювати с.119-124, виконати цю тему в друкованому зошиті, заповнювати календар погоди.
Азовське море

Опрацювати с.124-127, позначити на контурній карті Азовське та Чорне моря, виконати цю тему в друкованому зошиті, заповнювати календар погоди.


І тиждень 12.03 - 20.03

Українська мова

Дієслова на -ся (літературна вимова і правопис). Спостереження за значенням дієслів на -ся у тексті. Утворення (за зразком) різних форм дієслів на -ся і вживання їх у реченнях, мовленні.
Д/з: виконати впр.315-318
Повторення вивченого про дієслово
Відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=xrMUZF3zE2A
Д/з: виконати впр.319-322

Літературне читання

Читати: Льюїс Керрол "Аліса в країні Чудес"
Читати онлайн http://www.ae-lib.org.ua/texts/carroll__alices_adventures_in_wonderland__ua.htm
Аудіокнигаhttps://www.you tube.com/watch?v=0xVd7Ios4WM
                    https://www.youtube.com/watch?v=uCJFiqCwh0g
Д/з: скласти тести до твору з 10-ти питань.

Математика

Множення на розрядні числа
Відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=H3SH8eB5AYs
Виконати впр.806-809 (усно), 810-813 (письмово).
Виконати впр.814-815 (усно), 816,818, 820-822 (письмово).
Виконати впр.823 (усно), 829-830 (письмово).
Виконати впр.839-840 (письмово).
Підручникhttps://pidruchnyk.com.ua/614-matematika-bogdanovich-lishenko-4-klas-2015.html

Природознавство

Природне паливо та його запаси в Україні
Д/з: опрацювати с.109-112, позначити на контурній карті умовним знаком місця видобутку кам*яного вугілля в Україні, виконати цю тему в друкованому зошиті, заповнювати календар погоди.
Водойми України
Д/з: опрацювати с.113-115, відповідати на питання на с.115, виконати цю тему в друкованому зошиті, заповнювати календар погоди.



Завдання для учнів 4 клсу на період карантинуhttps://urokok.com.ua/methodical-cabinet/1543-zavdannya-dlya-uchniv-4-klasu-na-period-karantinu.html?fbclid=IwAR18xKny9RO-Iv4bl0H7hU-Mzqeoc_RdbrQHC3jjNCMkCCOqcOuRn-4n_xg
Цікаві завдання для учнів початкових класів під час карантинуhttps://urokok.com.ua/methodical-cabinet/1542-cikav-praktichni-zavdannya-dlya-pochatkovih-klasiv-pid-chas-vimushenih-kanikul-karantin.html?fbclid=IwAR3-ieLfPuKc1GIr3YLEL4w_GCl-vur76layPoO9GsvSJSBWGcBoNcoVliQ
Відеоуроки для 4 класуhttps://www.youtube.com/channel/UCG7mhtzRIvGJecMgB-9lm4g
Конкурс "Колосок". Підготовка до конкурсуhttps://play.google.com/store/apps/details?id=org.arkgroup.www.adventure
Збірка цікавих відео з природознавстваhttps://www.youtube.com/playlist?list=PLZfWJ4Zw16k0EsvLePGKHcK36eg_HKYUh&fbclid=IwAR3QiPYF2m46WEG4S4xSmRXzbMulwUCshEP07O5paCmI1_DbctHS8F2TlzQ
Множення чисел, що закінчуються нулямиhttps://www.youtube.com/watch?v=kwOKoUuwO5s&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1Sx_QSoRYScCZi9SKlFphsseLeiE9TzPAqXJdQYlf_8JugkCZimt36uqM
Практичні завдання для дітей 9-10 роківhttps://childdevelop.com.ua/worksheets/tag-klas4/
Прикметник як частина мовиhttps://www.youtube.com/watch?v=vE47HQETd98&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2wC_bpSoOvaTI9rlH0tSK_7pBmiEArwP6DoxHXEIRVDoeksJswyFawueQ
Дієслово як частина мовиhttps://www.youtube.com/watch?v=Rfh3hmimdTM&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2R_5wYeq7XfP_NXKpTSGVj__s_sbYvMrvCRJoCIvI9_Npn96Fi4SZ5aX0
Іменник як частина мовиhttps://www.youtube.com/watch?v=7j1zoV0UfsE&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2wC_bpSoOvaTI9rlH0tSK_7pBmiEArwP6DoxHXEIRVDoeksJswyFawueQ
Числівник як частина мовиhttps://www.youtube.com/watch?v=z-cCDnH6jkw&feature=youtu.be&fbclid=IwAR22m0l10kMPShBUZyNoht1bEb2Wwdi_QC-1SWe36R7LKdPM-hL_7siqmzU
Розрядні доданкиhttps://www.youtube.com/watch?v=tbWW838xEWo&feature=youtu.be&fbclid=IwAR18xKny9RO-Iv4bl0H7hU-Mzqeoc_RdbrQHC3jjNCMkCCOqcOuRn-4n_xg
Лінгвістична казка про антонімиhttps://www.youtube.com/watch?v=8-aGzeBSOWM&feature=share&fbclid=IwAR3D8Ve0vktCmBPDf0CHP04xJxY1PVSE3zcf4mecZWSxr_dx_BURTK2_qZ0
Як вивчити таблицю множення без проблемhttps://dityinfo.com/rozvitok-ditini/yak-vivchiti-tablicyu-mnozhennya-bez-problem.html?fbclid=IwAR31FvdcVsqQJaTJC1LR1YNKAeL9GAEjiG3mjx7A1n0d9p4FOpgfyoZI4r8
Казка про частини мовиhttps://www.youtube.com/watch?feature=share&v=tFUoH21hWaQ&fbclid=IwAR2awmCA9pVeMpE1z6GuE0efOlOIrcFY28HLbbEkpcsQrS66QCwWc2l3J_M&app=desktop
Відеоурок "Займенник"https://www.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=zyNt0DqiW3w&fbclid=IwAR3D8Ve0vktCmBPDf0CHP04xJxY1PVSE3zcf4mecZWSxr_dx_BURTK2_qZ0&app=desktop

Немає коментарів:

Дописати коментар