Підготовка до ДПА з математикиhttps://www.youtube.com/watch?v=0FJL3-f32J0&feature=share&fbclid=IwAR2IPaFivxMNgdO537_bRvkATZMKQ2vVPw_n_z8qeGESwPZPAY1RKsM7Ttc&app=desktop
Час. Швидкість. Відстань. Задачі на ДПАhttps://www.youtube.com/watch?v=YnhheVOamyw&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1Ie4UIO0HxJvjP2h1Oy9LH395EUA0Uk6baQMHxScRigi-44f37ghxTIF0&app=desktop
Типові задачі ДПАhttps://www.youtube.com/watch?v=htIdhc_KGow&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3pKJLvdA95aXzAw6oxeeKn7W1GGQWpKDwkFqIPe22-Es-uaw_OWPG1qPM
Задачі на знаходження дробу від числаhttps://www.youtube.com/watch?v=0lGeQnjKAts&feature=youtu.be&fbclid=IwAR31FvdcVsqQJaTJC1LR1YNKAeL9GAEjiG3mjx7A1n0d9p4FOpgfyoZI4r8
Орієнтовний зразок підсумкової контрольної роботи (ДПА)
з математики ( 4 клас)
№
з/п
|
Розділ
програми
|
Опис вимог (конкретизовані навчальні цілі)
|
Рівень навчальних досягнень учнів
|
Номер відповідного завдання
|
1.
|
Числа. Дії з
числами
|
застосовує правила
знаходження дробу від числа та числа за значенням його дробу
розташовує багатоцифрові числа у порядку спадання
|
достатній
середній
|
Завдання 1
Завдання 3
|
2.
|
Просторові відношення. Геометричні фігури
|
використовує властивість
протилежних сторін прямокутника під час розв’язування практичних задач
|
достатній
|
Завдання 2
|
3.
|
Математичні вирази. Рівності. Нерівності
|
розпізнає правильність
виконання дій у виразі з дужками;
обчислює значення
числових виразів на основі правила порядку виконання дій
|
середній
достатній
|
Завдання 6.1
Завдання 6.2
|
4.
|
Величини
|
порівнює іменовані числа (величини);
перетворює більші одиниці
вимірювання величини на менші і навпаки;
знає співвідношення між одиницями довжини
|
середній
середній
початковий
|
Завдання 4
Завдання 5.2
Завдання 5.1
|
5
|
Сюжетні задачі
|
розв’язує задачі на прямолінійний рівномірний рух;
моделює описану в задачі ситуацію за допомогою
схематичного рисунка;
перевіряє правильність розв’язку задачі іншим
способом розв’язування задачі
|
достатній
високий
високий
|
Завдання 7.2
Завдання 7.1
Завдання 7.3
|
Структура
тесту і формати завдань
підсумкової контрольної роботи
для проведення ДПА з математики
1. Контрольна робота
проводиться у письмовій формі. Кожен учень отримує індивідуальний бланк із
завданням.
2. Тестування триває 40 хв.,
з них 5 хв. – організація класу,
інструктаж учнів; 35хв. – виконання тестових завдань.
3. Контрольна робота містить такі формати тестових завдань:
а) завдання з вибором однієї правильної відповіді (
завдання 1, 2, 4, 5.1, 5.2, 6.1);
б) завдання на встановлення послідовності (завдання 3);
в)відкриті завдання з короткою відповіддю ( завдання 6.2,
7.1);
г)відкриті завдання з розгорнутою відповіддю ( завдання 7.2,
7.3).
Як оцінити
роботу
1. Правильне виконання завдань 1 – 6.1, 7.1 оцінюється в 1 бал.
2. Виконання завдання 6.2 оцінюється в межах 3 балів: по 1 балу за кожну правильно
розв’язану арифметичну дію.
3. Виконання завдання 7.2 оцінюється в межах 4 балів: по 1 балу за кожну правильну
арифметичну дію і повну відповідь до задачі.
4. Виконання завдання 6.2 оцінюється в межах 2 балів: 1 бал за правильно виконану
перевірку та 1 бал за правильне обґрунтування відповіді.
5. Виконання завдання 7.3 оцінюється в межах 3 балів: по 1 балу за кожну правильно розв’язану
дію та 1 бал – за правильно сформульований висновок
Таблиця
переводу набраних балів в оцінку:
Кількість набраних
балів
|
Оцінка
|
1
|
1
|
2
|
2
|
3-4
|
3
|
5-6
|
4
|
7-8
|
5
|
9
|
6
|
10-11
|
7
|
12-13
|
8
|
14-15
|
9
|
16
|
10
|
17
|
11
|
18
|
12
|
Завдання 1.
Чому дорівнює від числа 24 368?
А 6 092
Б 12 876
В 18 276
Завдання 2.
Довжина прямокутної ділянки 53
м , а її периметр -
200 м . Чому дорівнює
площа такої ділянки?
А 7 791 м2
Б 4 982 м2
В 2 491 м2
Завдання 3.
Порівняй числа і розташуй
їх у порядку спадання
(А) 99 532; (Б) 482 001;
(В) 89 997; (Г) 851 959; (Ґ) 196 859; (Д) 100 045
1
|
|
2
|
|
3
|
|
4
|
|
5
|
|
6
|
|
Завдання 4.
Порівняй іменовані числа (величини): 12 год 15 хв Y 720 хв
Який знак потрібно поставити у квадратик?
А =
Б <
В >
Завдання 5.
5.1.
Скільки метрів в 1
кілометрі?
А 10
Б 100
В 1000
5.2.
Обери рядок, у якому
перетворення 25 т у кілограми виконано правильно
А 25 т = 25 000 кг
Б 25 т = 250 кг
В 25 т = 2 500 кг
Завдання 6.
6.1.
Обери рядок, у якому порядок
дій для обчислення числового виразу
визначено правильно
1 2 3
А (39 678 – 36 202 : 46) • 19
2 1
3
Б (39 678 – 36 202 : 46) • 19
3 1 2
В (39 678 – 36 202 : 46) • 19
6.2.
Знайди значення числового
виразу (39 678 – 36 202 :
46) • 19 =
1)
|
|
|
|
|
|
|
2)
|
|
|
|
|
|
|
|
3)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 7.
Прочитай
задачу: Від Києва до Миколаєва виїхав автомобіль й одночасно назустріч йому з
Миколаєва виїхав автобус. Автомобіль їхав зі швидкістю 105 км/год , а автобус –
зі швидкістю 75 км/год .
через 5 годин вони зустрілися. Яка відстань між Києвом і Миколаєвом?
7.1.
Змоделюй описану у задачі
ситуацію за допомогою схематичного рисунка.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7.2.
Розв’яжи задачу
арифметичними діями. Запиши повну відповідь на запитання задачі.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відповідь:___________________________________________________
7.3.
Перевір правильність
розв’язаної тобою задачі, розв’язавши її іншим способом. Зроби відповідний висновок.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Висновок:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар